bakgrund

BAKGRUND

Kundens vinst är ett mål, vår vinst ett medel.

”Drivkraften i mitt företagande är viljan att utveckla och skapa. Jag tycker det är oerhört roligt att utveckla utbildningsmaterial, organisera utbildningar och hjälpa elever eller kursdeltagare till nya insikter och nya kunskaper. Men det absolut bästa är när det jag levererar verkligen gör nytta. Företaget blir mer effektivt, personen blir kunnigare och trivs bättre på sin arbetsplats eller omställningsprocessen blir mindre smärtsam.

Kanske är det barnet i mig som inte riktigt har släppt taget än: skaparglädjen och behovet att få beröm för att man gjort något riktigt bra. Det kan tyckas naivt, men jag tror att som drivkraft för ett tjänsteföretag är det alldeles utmärkta egenskaper om det sätts in i ett professionellt sammanhang.Och det är det som är min avsikt med Creando Training. Att skapa ett utbildningsföretag där utveckling ständigt är närvarande och där barnets törstande efter beröm mognat till ett kvalitetstänkande: ett utbildningsföretag med en ständig strävan efter förbättringar.”

I Creandos värld gäller att:

  • Kvalitet är måttstocken vi mäter oss med
  • Vinst är medlen vi behöver för att utveckla utbildningar och utbildningsmaterial.
  • Tillfreds är första steget mot nedförsbacken.

 

bosse

Bo Smeder, grundare